Årets kamp!

Endelig er Premier League tilbake. Jeg har vært opptatt hele helgen så jeg fikk dessverre ikke med meg kampene så kveldens kamp blir den første jeg får sett denne runden. Og for en kamp, Liverpool mot Manchester United vil for meg alltid være høydepunktet i sesongen. Dette er kampen vi vil vinne mer enn noe annet og i kveld er det tre ekstremt viktige poeng som står på spill. Prestasjonene til United har vært veldig varierende og etter noen meget sure poengtap så føler jeg at vi allerede er ute av gulljakten. Veldig skuffende for å si det pent. Jeg er absolutt ikke sikker på seier i kveld og blir det poengtap blir det en ganske så fortvilet Olsen er jeg redd for. Trøsten har jo alltid vært at selv om United har gjort det dårlig så har Liverpool gjort det enda verre. Slike små ting er en liten trøst i triste perioder. Men Liverpool er sterkere under Klopp og ligger i skrivende stund tre poeng foran United. Vinner vi i kveld så er vi likt og det er uhyre viktig. Kampen om Champions Leauge-spill neste sesong blir tett og hard, nå har vi ikke råd til å tape fler poeng! 

En seier mot Liverpool er kanskje det jeg setter høyest her i livet. Det gir en så tilfredstillende følelse at det er lite som topper det. En seier til United er det beste jeg vet, men om Liverpool i tillegg taper så er dagen komplett. Det er de to største lagene i England og med all historie og rivalisering så vil dette alltid være den største kampen i Premier League selv om pengelagene også har gjort seg bemerket de siste årene.

Jeg er ikke på Anfield i kveld og for å være helt ærlig så er det like greit. Det er nok den fæleste byen jeg noen sinne har vært i og det frister lite å være stucked der sent på kvelden. Så det blir Scotsman på meg og det gleder jeg meg veldig til. Regner med det ikke bare er meg som er gira så det blir nok bra stemning, la oss bare håpe det varer hele kvelden.

Så gjenstår det å velge drakt da, hvilken skal man gå for i kveld? 😀


Ikke disse to?

Olsen er jo alltid et safe valg 😉

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

6 thoughts on “Årets kamp!

  1. Hei, så fin du er.
    Spørsmål: hadde du blitt sammen med f.eks Pogba hvis du hadde hatt mulighet?
    Syns du han er kjekk?

  2. Må være kjipt for Zlatan å spille spiss i dette laget når dem ikke angriper og Pogba virker som en god milliard signering ( nei ) Lite arbeidsuhell mot Chelsea kanskje eller har lagene skjønt hvordan dem skyter hull i Mourinho bussen?

  3. Podga er verdt summen han!hahaha.klyse spiller.balloteli var lurer å kjøpe av lfc!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top