Endelig tilbake på Old Trafford!

For meg med sesongkort er det obligatorisk å være på Old Trafford når første hjemmekamp spilles og i dag er endelig dagen. Jeg sitter i skrivende stund på flyet og lander i Manchester om ca tjue minutter. I natt fikk jeg ikke sove fordi jeg gledet meg sånn, jeg følte meg nesten som et lite barn som venter på å få stå opp på julaften for å åpne pakker. Men det her er jo selvfølgelig mye større enn det. Jeg kan ikke beskrive følelsen av å sitte på flyet og destinasjonen er Manchester. Kroppen er full av forventninger, man har store forhåpninger og ønske om en god og underholdene kamp. Det er en av de beste følelsene i verden, det kribler i magen fordi man gleder seg sånn. Og akkurat slik har jeg det nå. Flyet er fullt av Unitedsupportere og det er god stemning, folk har pynta seg med drakt og mange har allerede startet på sjenkingen. Det er ikke rart jeg smiler her jeg sitter! Jeg bare vet det blir en bra tur, jeg skal endelig få se mitt kjære United spille igjen og det sammen med gode venner.

Det er litt rart med fredagskamp også, det har jeg aldri opplevd. Kampen starter jo så sent også så jeg sitter her med en banan og en pose nøtter. Det blir tidlig nok sjenk når man lander. Det er godt jeg er fra Toten, da tåler man en lten støyt så det går fint. Det er kampdag og da er tidlig start obligatorisk. SIden mange spør om hvilke puber man burde dra på før kamp så kan jeg si at mine favoritter er Bishop og Sam Platts. Mange som reiser over regelmessig synes Bishop er litt for turistaktig og går heller på Sam Platts feks siden det er mer engelskmenn der, men jeg er nå en turist og harry sådan så jeg trives begge steder. Man blir jo kjent med så mange når man reiser over ofte så for min del er Bishop er veldig bra sted siden det er så stort og man kan være både ute og inne. Men i kveld blir det begge steder for å oppleve begge steder igjen. Nå er det alt for lenge siden jeg har vært over, sommerferien er lang for ei som bruker feriedagene sine på fotball og Manchester!

Kampen i kveld blir veldig spennende. Dette er noe spillerne og supporterne har ventet lenge på og jeg håper på god kok på Old Trafford. Det er noe spesielt og endelig kunne gå opp trappene for å finne sitt eget sete. Et sete som skal være mitt resten av livet. Jeg har med meg Christina i dag og sammen skal vi stå på Stretford End å synge for full hals. Stemmen er som regel helt borte når kampen blåses av, men det er bare en del av pakka.

Jeg har store forventinger nå, jeg er fornøyd med resultatet første runde, men nå er vi på hjemmebane. Jeg er veldig spent på hvordan startoppstillingen blir, vil vi få se Micky og Pogba?? Jeg tror ingen av dem starter, men jeg håper selvfølgelig å kunne stå der å ønske Pogba hjertelig velkommen igjen! To klassespillere jeg gleder meg stort til å se denne sesongen! Det som uansett er sikkert er at denne sesongen skal vi supportere og spillerne gjøre Old Trafford til den mest

Fotball er ikke bare bare, det er en vanskelig sport, men samtidig enkel. Nå leder vi serien, det er bare å vinne resten så går det her bra 😉 Føler meg ekstra optimistisk i dag og satser på clean sheet og en 3-0 seier! United taper aldri når jeg er over og det er vel ikke siden Giggs var manager jeg opplevde et tap så dette er noe jeg har tenkt å fortsette med 🙂

Jeg kommer til å oppdatere masse på Snapchat så følg meg gjerne der; Ollon1

Glory Glory!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “Endelig tilbake på Old Trafford!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top