Community Shield

I morgen møtes vinnerne av Premier League og FA-cupen til kamp. Det er ingen tvil om at Premier League er større enn FA-cupen, men igjen så er FA-cupen den eldste fotballcupen i verden og et trofé jeg setter høyt. Det var et plaster på såret da vi vant cupen i mai, det har ikke vært bare bare å holde med United de siste årene. Motgang kommer alltid, men skal Manchester United fortsette å være blant de største i verden er det kritisk å ta troféer også. Og etter..hva skal man si..mye om og men, så vant vi endelig noe igjen. Jeg var så lei LvG mot slutten og ville ha han vekk i Desember, men jeg er glad han vant noe med oss og kunne sette det på lista av triumfer før han pensjonerte seg. Forrige Premier League sesong var virkelig noe for seg selv. Jeg hadde ikke satt hus og kjerring på at lille Leicester skulle ta med seg gullet hjem for å si det sånn- men herregud så moro. Det synes nok alle som liker fotball!

Uka før Premier League sparkes i gang så møtes altså Leicester og Manchester United til kamp på Wembley. Første viktige kamp for Mourinho og i morgen så får vi for første gang se en startellever som vi kan forvente oss fremover. 

Selv om det ikke betyr all verden å vinne Community Shield så er det selvfølgelig et sølvtøy og en seier vi vil ha! Det endte med det sist vi var på Wembley og jeg tror vi vinner i morgen også!

I morgen satser jeg på Zlatan show og våres første sølvtøy for sesongen! Jeg er dessverre ikke på Wembley i morgen, men det blir god stemning på Scotsman! 😀

Så for å være klar for i morgen så går denne lørdagen veldig rolig for seg. Fryktelig kjedelig siden alle andre er ute å fester, men det blir tidlig seng på meg så jeg er fit for fight i morgen. Trening så kamp- perfekt dag med andre ord 🙂

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

5 thoughts on “Community Shield

  1. Får nå håpe at pogba er hinsides god,for kampen i dag er United ikke noe medalje lag!!

  2. Nå bør United gjøre det bra,nå som de har kjøpt podga!selv om United har blitt sirkus lag og ikke lenger United slik det var!ser du Ann-Mari skrev Sterling*2!greit det!men United ga bort podga til Juventus,for så å kjøpe han til en latterlig høy pris,ikke veldig bra av United!får håpe spillera gjør det bedre enn de som styrer laget!!

  3. Random spørsmål!
    Jeg har samme kroppstype som deg, men lurer på hva du gjør for å oppnå en slik flat mage?
    Jeg er selv veganer og har nylig begynt å trene.
    Noen tips? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top