Mourinho’s men ready for action

56 dager har gått siden Manchester United vant FA-cupen. Det er 56 lange dager. Heldigvis har vi hatt EM og jeg har vært i Frankrike å sett mange bra og underholdene kamper. Men uansett hvor fantastisk fotball jeg er vitne til så kan ingenting måle seg med United. Det blir ikke det samme. Selv om jeg elsker fotball så har jeg kun passion for Manchester United. Og i dag er det endelig kamp! Første pre-season kamp og selv om dette er kamper som ikke betyr så mye for folk flest så gleder jeg meg stort! Mye har skjedd på 56 dager og det er heldigvis bra endringer. Ny manager og nye, store spillere har kommet til klubben. De har kommet for å vinne. For å gjøre Manchester United enda større. Og selv om det er en liten kamp i dag så er det det første skrittet mot et mål. Et mål både klubben, spillerne og vi supportere lengter etter.

Mange spillere har fortsatt ferie pga EM så det er ikke alle stjernene vi ikke får se i dag, men det må jo bare gi en boost til de andre resterende spillerne. De må vise Mourinho at de fortjener en plass på laget. Spillere som MÅ vise seg er Jones, Pereira, Lindgard, Memphis (største skuffelsen så langt), Januzaj og Wilson.. Dette er spillere jeg vil ha i klubben, men de må være gode nok å ta steget opp nå. De har fått lite spilletid, men er det noen som kan få dem til å skinne er vel nettopp The Special One. Andre som jeg mener er usikre er Blind, Valencia, Mata, Young og Fellaini? Mange av de har fått mer enn nok av sjanser og jeg er redd disse kan ryke. (Forøvrig mer redd for at Fellaini blir..)

Startoppstillingen er nettopp satt, og som jeg regnet med får vi se nysigneringene Bailly og Mkhitaryan for første gang i rød drakt. Og Shaw er tilbake! Selv om det er sommer og knallvær garanterer jeg gåsehud når han går ut på banen. Kanskje noen tårer også. Fy faen som den gutten har kjempet. Han startet sesongen så bra og jeg håper virkelig han kommer tilbake der han var. I så fall har vi Englands beste back i mange, mange år fremover. Hvert eneste bilde av han fra trening har gjort meg glad, han fortjener en stor hyllest om 30 minutter!

Herregud som jeg gleder meg til kamp!


 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

3 thoughts on “Mourinho’s men ready for action

  1. Det er da lenge til sesong start enda,la oss feire sesongavslutningen enda nokre uker!!
    Me vinne F.A cupen og tangerer Arsenals rekord med 14 seirer etter ein scoring av ein ung-gut(Lingard) i finalen medan verdens største møkkalag(treng ingen nærare presentasjon)tapar begge sine finalar..HeHe,kan jo nesten ikkje bli betre enn det,jaja ta 4.plassen frå shitty,men shit au!!

  2. Uff, skal jo vere tangere Arsenals rekord med 12 seirer og ikkje 14.(Fylla har skylda)
    Beklager men det er eit eit eller anna med Arsenal og tallet 14…hadde Henry nr 14 på ryggen mon tro?
    Eller er det 14 år sidan Arsenal vann serien sist elller?
    Nei dei sokalla uovervinnlege tapte vel 1-0 for oss i F.A cupen i 2004,siste året dei vann serien?Og det er jo berre 12 år sidan.(måtte sjekke resultatet,men var sikre på at me slo dei ut)
    Men alt dette og svar på flere spørsmål får dere i neste episode av Brødrene Dal og jakten på Manchester United.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top