Next: France!

Da er kofferten pakket og nå har jeg endelig sommerferie! I morgen tidlig drar jeg til Paris sammen med tre gode venner og jeg gleder meg sykt mye til det. Det var en stor skuffelse at Wales ble gruppevinnere, hadde England blitt det så hadde det vært dem jeg hadde fått sett i morgen på Parc Des Princes. Men det blir Wales- Nord Irland. Blir jo moro uansett og det blir deilig å stå på en staduim å se fotball igjen.

Jeg blir borte i to uker og vi skal til Paris, Nice, Marseille og Toulouse. Det blir en god blanding av fotball, fest og avslapning. Kunne ikke ønsket meg mer for å være ærlig. 

Så får vi håpe England går videre så jeg får se dem i sluttspillet! Mange lurer på hvorfor jeg er Englandssupporter da jeg er norsk. Og det er av den enkle grunnen at da jeg begynte å interessere meg for fotball var det England jeg så spille og Manchester United ble laget. Da Neville-brødrene, Scholes og Beckham var heltene så var det naturlig å følge med på England også. Jeg følger ikke med på all fotball rundt om kring, men ser alt av Premier League og mener selv det er verdens beste liga. Da er det også naturlig føler jeg at jeg har interesse å se på det engelske landslaget spille. Jeg ønsker at alle Unitedspillerne som representerer sin nasjon gjør det bra, men jeg holder uansett bare med England. Nå har vi Rooney, Smalling og Rashford med så det er ekstra spennende med det. 

Vi var samme gjeng som dro på forrige EM i Polen og Ukraina, det var en knall tur og jeg håper på det samme nå. Skal ta masse bilder og oppdatere så ofte jeg kan.

 
 

GOD SOMMER 😀

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “Next: France!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top