Endelig EM!

Yes- endelig er dagen her! EM starter og endelig kan supporteren i meg komme frem igjen! Den har dessverre blitt lagt litt bort etter sesongslutt og det er jo bare trist. Altså, hva fyller man livet med i helgene for eksempel? Det er jo så kjedelig uten! Det er vel ikke noe sjokk at laget jeg holder med er England. Jeg kjenner mange i Oslo som holder med de og mange fra RAO så i tradisjon tro så blir det Englandsfest førstkommende Lørdag før vi drar ned på Kontraskjæret å ser kampen der. Jeg fant frem VM-lista på Spotify her om dagen for å legge inn litt nye sanger (må jo legge in Zlatan-sangen blant annet) og jeg kjenner det kribler i kroppen bare jeg tenker på EM. Håper på mye underholding 😀

England har aldri gjort det noe bra i mesterskapene, men jeg har allikevel alltid holdt med dem. Det er vel egentlig ganske naturlig siden jeg er en så stor Manchester United supporter og jeg føler stor tilknytning til England. Siden jeg var lita og begynte å holde med United så ble det automatisk England også siden de hadde så mange spillere der. Selvfølgelig håper jeg alle United spillerne gjør det bra med sine lag og holder seg skadefrie, men for England så er det mer enn bare å se en kamp. Jeg kan ikke sammenligne det med United i det hele tatt, der er jeg 100%, men igjen så er det det laget jeg holder med. I år er England klare favoritter i sin gruppe og jeg har for en gangs skyld litt trua. Ikke hele veien kanskje, men laget er bra og allsidig. Man vet aldri og det blir spennende, det er alltid noen overraskelser. Jeg gleder meg helt sinnsykt. Endelig fotball og underholdning igjen, herregud så kjedelig livet er uten!

Dette blir en perfekt oppladning her hjemme før jeg drar ned til Frankrike selv. Sommerferien må selvfølgelig brukes på denne måten 😀

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

3 thoughts on “Endelig EM!

  1. Hei AMO håper på Englend jeg også hadde vært moro om de hadde klart det for de har et godt lag nå på papiret i hvertfall England – Tyskland i finalen kansje 🙂 Ha en god Em mnd og en god tur til Frankrike 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top