We’re the famous Man.United and we’re going to Wembley!

Bagen er pakket og passet ligger klart i veska. next: WEMBLEY!

Jeg har aldri vært på Wembley før og heller aldri fått oppleve en finale så dette er stort! Jeg har brukt mine sesongkort flittig denne sesongen og jeg har ikke fått mye igjen for pengene om jeg kan være helt ærlig. Det største var vel Liverpool hjemme og borte, men bortsett fra det har det ikke vært veldig mange høydepunkter. Det har vært kjedelig fotball og meget frustrerende å stå der kamp etter kamp og få oppleve ett skudd på mål. Men og endelig få oppleve en finale blir veldig moro og et stort plaster på såret om vi vinner! 

Jeg setter FA-cupen veldig høyt. Verdens eldste fotballturnering og vinner vi denne gangen er vi igjen ajour med Arsenal som i skrivende stund har vunnet turneringen flest (12) ganger. Det er på tide å vinne litt sølvtøy igjen og selv om jeg ikke er den største fanen av van Gaal så håper jeg han lykkes med taktikken i morgen.

Det er mange nordmenn som skal over og jeg gleder meg til å se igjen kjente fjes som jeg ellers bare møter i Manchester. Jeg skal ta MASSE bilder og jeg gleder meg til neste innlegg. En seier skal man ikke ta for gitt, men jeg har virkelig trua!

Jeg kommer til å oppdatere Instagram før bloggen så følg meg gjerne der så skal jeg prøve å dele stemninga så godt jeg kan; annmari_olsen 
 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “We’re the famous Man.United and we’re going to Wembley!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top