storkamp

I dag kan alt avgjøres. Hvem hadde trodd ved sesongstart at Leicester skulle vinne Premier League? Noe jeg aldri kunne sett for meg? Det er jo et eventyr og jeg unner de gullet av hele mitt hjerte! MEN- i dag møter de Manchester United og jeg vil ikke at de skal vinne Premier Leauge på Old Trafford. Jeg er først og fremst Unitedsupporter så jeg vil ikke at vi skal tape for at de skal stikke av med hele seieren. I dag er det toppkamp og jeg gleder meg til kampstart. Det morsomme er jo at Leicester har spilt underholdene fotball og jeg håper på det samme i dag bare at vi tar 3 poeng for det ekstremt viktig. Vi kjemper om fjerdeplassen og vi må gi alt i dag.

Nå har jeg nettopp hatt et møte med Red Army Oslo styret. Store ting har skjedd og vi planlegger mye bra. Herregud for en god gjeng vi er og vi alt vi planlegger nå fremover er veldig bra for supporterne så det er bare å følge med!


 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

3 thoughts on “storkamp

  1. Ja, hadde egentlig vært bra om United tok 4. plassen. For da kommer det til å bli ekstra bittert at dere ikke kommer til CL. Liverpool vinner EL, får en friplass i CL, og bare de tre beste i Premier League plass. hehehe. YNWA 🙂

  2. Tror du bør lese deg litt opp på regler før kvalifisering til Champions league gerrardfan86! Hvis Liverpool vinner el så er det 5 engelske lag i Cl neste år! Gøy om både Liverpool og United kommer seg til Cl neste år, det er der begge klubbene hører hjemme 👏👏

  3. Tror du bør lese deg litt opp på regler for kvalifisering til Champions league gerrardfan86! Hvis Liverpool vinner el så er det 5 engelske lag i Cl neste år! Gøy om både Liverpool og United kommer seg til Cl neste år, det er der begge klubbene hører hjemme 👏👏

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top