galskap

Dette har vært en ganske så perfekt helg! Jeg har slappet av, fått oppleve en fantastisk fotballkamp og ellers vært med venner. Hva mer kan man ønske seg?

Fredag slappet jeg bare av etter en lang dag på jobb. Lagde nachos og hvem tror det er kjedelig å være veganer?!? Herregud, det var så sykt godt at jeg havnet i taco koma et par timer. Taco”kjøttet” smaker helt som vanlig kjøtt og osten savner jeg helt ærlig ikke heller lenger. Men guacomale er helt nødvendig!!

Lørdag ble det en treningsøkt og deretter bort til Hanne for å se kamp!

OG FOR EN KAMP!!! Jeg kan ikke huske sist jeg har sett en så nervepirrende og spennende Unitedkamp! Jeg elsket det!! Etter Smallings selvmål var jeg overbevist om at dette taper vi. Men så vinner vi fader meg, i Fergietime i tillegg! LYKKE!!! Og for en feiring av Martial. elsket at de stormet til supporterne. Jeg kjente mange som var der og det tok helt av. De sang Martial-sangen en time i strekk! Hahah, herregud så sykt deilig!! Kampen hadde alt og takk gud for De Gea!!!

Dette bildet av de to guttene er helt fantastisk! Det er dette fotball handler om, det er så sterke følelser! 

Vi er i finalen! Turen bestilte jeg allerede før kampen i går hadde starter og endelig skal jeg få oppleve en FA-cup finale med Manchester United. Et plaster på såret for noen meget magre sesonger om vi vinner dette. Kommer til å bli helt syk stemning! 

I dag har vært en meget avslappende dag, etter kampen i går måtte vi jo feire så jeg og Hanne dro ut en tur. Jeg får narkolepsi dagen derpå så jeg har duppet av i hele dag nesten, men det er jo så utrolig godt også! Har jo vært fotball også så det har jeg holdt meg våken til. Arsenal spilte uavgjort, Leiecester vinner igjen og i skrivende stund er det Palace som leder og de vi møter i finalen. Hjemmelagde burgere står i ovnen med søtpotet fries og det ser helt sykt godt ut så straks blir det mat og en film. Deilig helg!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

4 thoughts on “galskap

  1. hei AMO sykt deilig og vinne i går gratulerer med og være i Fa cup finalen DEILIG 🙂

  2. Helt enig at det var en ganske så perfekt helg. Kan ikke klage selv!
    Jeg kan ikke huske sist jeg satt anspent gjennom en hel United kamp. Det er lenge siden vi har hatt så gode sjanser til å nå en finale, spesielt med tanke på et svekket Everton lag.
    I hele 2 omgang så ventet jeg nesten bare igrunn på 1-1 målet, fordi vi gjorde som før, å lå oss for mye bakpå etter en god første omgang. Kjipt for Smalling med selvmålet. Selv om han faktisk skjulte det godt, så var han nok helt ødelagt på innsiden i det øyeblikket.
    Men som du sier, TAKK GUD for De Gea, å TAKK GUD for “A waste of money”, Mr. Anthony Martial!! Feiringen hans var så lidenskapelig som den kunne blitt, å det satt min sjel i flammer når jeg så det. Jeg og min gode venn Alek som så kampen sammen, visste ikke hvor vi skulle gjøre av oss. Absolutt et helt utrolig øyeblikk. Dette var Martials “99 øyeblikk”. Nå blir jeg så utrolig giret ved å prate om dette at jeg må stoppe meg selv.
    Flott innlegg! Ha en strålende uke!
    Glory Glory!

  3. Eg hugsar godt eg sat heime og såg F.A Cup finalen i 90 som endte 3-3 mot Palace på Nrk fjersyn i lag med bruttern,den var spennande.
    Men eg hugsar også at eg såg 1-0 seiern i omkampen hjå bestemuttra og bestefattern,og det var på TV Norge så vidt eg minnast,dei hadde kabel-tv.
    Me hadde kun Nrk heime på den tida.
    At eg sat hjå bestemuttra og bestefattern og jubla over Lee Martins scoring er i alle fall sikkert,men kan det stemme at omkampen gikk på TV Norge den tida?Eller er eg heilt på villspor?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top