There’s a tavern I the town..

Det har dessverre vært dårlig med oppladning til storkamp denne gangen dessverre, jeg har hatt en liten parade med febertokter og en herlig spysyke som prikken over i’en så kroppen har vært i koma i en ukes tid nå. Akkurat det var jeg småglad for på søndag under kampen for jeg var i så dårlig form at jeg ga faen.

Men faen skal hverken jeg eller laget gi i kveld. Selv om det “bare” er Europa League så betyr det denne gang veldig mye for begge lag å vinne denne turneringen og det er jo i tillegg Liverpool og Manchester United som møtes. Historiske sådan i kveld under denne turneringen og det er en kamp som må vinnes. United er så svingete i sine prestasjoner at det er klin umulig å forutse utfall, det kan jo også skyldes at laguttaket også alltid er endret og vi sjelden får se et kontinuerlig spill blant en fast 11er. 

Men uansett hvor ræva vi har vært under LvGs vinger så har det vært en liten trøst at vi har hatt taket på Liverpool, om det sier mer om den triste tilstanden i Liverpool kan så være, men det er uansett få lag som er deiligere å slå enn nettopp de så er det de få oppturene vi skal få så tar jeg de for nå.

Forrige oppgjør dro jeg på Anfield og nøt seieren der, i kveld blir det hjemme i sofaen, men vi får håpe på samme resultat! Denne kampen fikk vi jo litt slengt på oss, dette er jo noen av kampene i året jeg trenger fri dagen derpå fordi det skal gjerne feires eller trøstes etter endt kamp, men nå er jeg litt glad for at formen er sånn den er for alkohol skal ihvertfall ikke konsumeres i kveld. Kampen vises selvfølgelig på Scotsman og der blir det liv, men liv kan man lage selv og den viktigste kampen er jo neste Torsdag igjen så vi får håpe formen er tilbake da og vi tar seieren hjemme på Old Trafford også. 

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

9 thoughts on “There’s a tavern I the town..

  1. Hi AMO håper vi gjør en god kamp og at det blir en seier der igjen er alltid deilig å slå pool 🙂 ha en god kveld 🙂

  2. Jeg har også vært syk i ei uke nå 🙁 Satser på at en seier på Anfield kan være god medisin 🙂 Og så kan lvg få med seg hvertfall en positiv rekord i United !!

  3. Gikk jo veldig bra for ditt kjære United i går hehehe… Fordelen er vel at det kunne blitt veldig mye verre uten De Gea som var ekstremt god i går. Burde nok i hvertfall hvert 2/3-0 etter 1. omgang. Håper absolutt vi spiller like bra på OT om en uke, og klarer å forsvare en 2-0 ledelse. YNWA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top