Horny football

Nok en tur overstått og nok en seier i boks. Jeg har ikke opplevd tap på Old Trafford siden 1-0 tapet mot Sunderland i 2014 og det har jo blitt en del turer siden den gang så jeg føler jeg bringer litt lykke med hver gang jeg drar over. Denne gang derimot dro jeg til Manchester med en sterk følelse av at jeg skulle oppleve mitt første tap på lenge. Ydmykelsen var total da Arsenal gruste over oss og vant fortjent i første møte og jeg hadde lett tatt 1 poeng på forhånd om det var mulig. Selv om United hadde hatt et par bra kamper så kunne jeg bare ikke se at vi skulle vinne over Arsenal som har vist fantastisk angrepsfotball til tider denne sesongen og med alle ungguttene vi måtte bruke var jeg forberedt på klasseforkjell.

Vi alle vet hvordan det gikk og det var en helt ubeskrivelig kamp. Den hadde jo alt! Her kommer med med verdens minste forhåpninger og drar med den største gleden, det er så ufattelig deilig! Altså, la oss starte med RASHFORD!! Jeg ser på de yngre når jeg har tid så jeg har jo fått med meg litt av han på U18-laget der han ble toppscorer forrige sesong, men denne sesongen har jeg ikke fulgt like mye med så jeg hadde ikke forventet en slik knallstart. Det jeg elsker med at ungguttene får sjansen er selvfølgelig at det ligger i Uniteds historie og ekstremt viktig for klubben å produsere egne spillere, men også at de er så uredde! De tør å spille underholdene fotball og ta de sjansene de får. Og det lønner seg! 4 mål på 4 dager er jo helt fantastisk. La oss håpe den gode formen fortsetter, angrep er det beste forsvar sies det!

Og apropos underholdning så fikk vi jammen meg det på sidelinja og! Altså… Herregud som jeg flira når jeg lå reprisen etter kampen!! Haha, for en gal mann! 

Nei så dette var en meget god kamp som vi fikk feiret godt! Alle var i ekstase etter kampen og endelig føler jeg den negative stemningen letter litt..


Vi er i en god trend nå, 3-0 over Shrewsbury, 5-1 over Midtjylland og 3-2 over Arsenal. Vi scorer mål?! Det har vært underholdene å sett United i det siste og det gjør meg så oppriktig glad at jeg ikke har ord. I LOVE HORNY FOOTBALL!! Jeg kan ikke huske sist jeg gikk positivt inn i en kamp, men det gjør jeg i kveld! Det blir seier og forhåpentligvis en god en!

Kampen i dag nytes på en helt annen og ikke minst mer rolig måte enn sist. Selv om jeg har en god statistikk på seiere så har kroppen og immunforsvaret noe annet, jeg tror jeg har kommet hjem syk 3 kamper på rad nå. Den veganske kroppen min tåler tydeligvis ikke like mye som den pizzaelskende gjorde 🙁 Så det blir joggebukse og drakt med vann i glasset i kveld med masse sunn mat så er jeg vel good to go igjen snart får vi håpe.

Bildet under er Manchester-style deluxe. Neste tur har jeg med meg Bea som medic og Christina som matansvarlig så da får vi håpe på bedring den veien, haha.

 

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

10 thoughts on “Horny football

  1. Fantastisk! Synd du ikke garanterer seier i kveld, men den flotteste røde djevelen der ute fortjener vel også en hjemmekveld! glory glory

  2. Hei igjen AMO Jeg bare elsker din lidenskap for den klubben vi begge liker så godt , er så mye fint du skriver liker bloggen din så godt + at du er ei så nydelig dame å da 😉 Håper på en sier igjen i kveld ha en strålende kveld AMO 🙂 Man Utd will never die

  3. Underholdende å se man utd i det siste??2 kamper bra,1 mot Midtjylland som er en selvfølge!!l!hvis spillerne av man utd tenker som deg,så er det ikke rart det går ræva!tap mot Midtjylland og sunderland er skam!!

  4. Herlig! 🙂 Helt enig med deg! Etter i dag ligger vi likt med City (jada, vet dem har en kamp mindre), men det er herlig!

  5. Takk !! Dette var et positivt blogginnlegg 😉 For en fantastisk søndag !!! Som eg sa til deg på Bishop, aaaaalt for tidlig å gi opp topp 4. Tenk at på lørdag var vi 10 poeng bak Arsenal. Nå er vi bare 4 poeng bak. Ja, seieren i dag var flaks( liker ikke å se Martial på høyre kant), men vi har også hatt kamper med uflaks !! Rekner med laget hever seg mange hakk til kampen mot West Brom på søndag. Jeg tror på en positiv sesongavslutning og ser frem til en ny tur til Manchester neste helg mot West Ham :))

  6. Endelig blogginnlegg fra deg, altfor lenge siden sist! Flotte bilder som vanlig!Arsenalkampen var årsbeste med tanke på underholdning. Unggutta leverte og deilig å se Memphis få vist hva han kan. LvG underholder til og med! Nei, detta var MORO! Seier idag i en underholdende kamp. Vi skaper sjanser begge veier, men mest imot. Heldige som får poeng, og alle tre var rene julekvelden. Enda bedre at de andre resultatene også gikk veien. Nå er vi for alvor med i kampen om CL!
    Vurderer siste kamp mot Bournemouth og en eventuell FA cupfinale. GGMU!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top