Er det i motbakke det går oppover?

Det er en stund siden jeg har skrevet om fotball nå. Eller generelt blogget.. Det har vært litt mye jobbing (som vanlig) og tiden har ikke strekt helt til etter en lang dag. Men det skal jeg prøve å bli bedre på! Og det hadde vært MYE lettere om det hadde vært noe hyggelig jeg kunne blogget om. Jeg kan ikke huske sist United vant en kamp og jeg satt igjen med en ubeskrivelig lykkefølelse-og det er trist, det! 

Lørdag ble det seier i FA-cupen. Etter 90 minutter med dørg kjedelig fotball og et straffespark helt på tampen. Det er da ikke slik vi vil vinne fotballkamper! LvG innrømte til og med at han har kjedet seg under kamper..SÅ GJØR NOE MED DET DA! Ja, mange lag kan være vanskelig å spille mot om de “parkerer bussen” som Lørdag, men det er en viss klasseforskjell mellom MANCHESTER United og Sheffield United?!? Dessverre syntes ikke det spesielt og det er nitrist å se på. 

Problemet nå er jo at alle lag stiller med selvtillit og tro på seier mot Manchester United. Til og med på Old Trafford! Det er faen meg så trist at jeg ikke har ord. Vi MÅ vinne i kveld for å kjempe i toppen. Newcastle er i dårlig form og vårt lag skal være gode og sterke nok til å få en overbevisende seier mot dette laget. Og jeg håper virkelig det. Jeg har tidligere skrevet om mitt syn på LvG og det er at han er feil mann for United. Men han er manageren vår og det ser ut som han kommer til å være det ut sesongen i det minste og da er det ikke annet å gjøre enn å støtte klubben og laget. En god seier i kveld vil styrke selvtilliten til spillerne og den trenger vi som bare det på Søndag! For hva skjer på søndag????

Jo, da er det Liverpool-United og jeg har skaffet meg bortebillett! Og jeg skal for første gang i mitt liv stå på Anfield, synge av hele mitt hjerte og støtte United som aldri før. Det blir litt av en opplevelse. Men først: United-Newcastle og 3 poeng er eneste godkjente. 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

5 thoughts on “Er det i motbakke det går oppover?

  1. Visste du at LVG har vunnet alle sine 4 kamper mot lLiverpool(tar med pre season kampen og)?

  2. Det er så mange som bare kommenterer for å kommentere, og faktisk ikke mener det dem skriver – derfor synes jeg det er så viktig at jeg forteller deg at du er en slik blogger som gjør at man faktisk får lyst til å kommentere og dele fra hjerte. Måten du skriver på og bildene du tar fortjener langt mer lesere enn det du har i dag, og jeg skulle ønske at du en dag havner på toppen av topplisten i Norge. For DET fortjener du! Mange klemmer i fra meg, og du – husk, aldri gi opp!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top