SUPER-SØNDAG

Herregud for en deilig dag, man MÅ jo elske SUPER-SØNDAG!! Starter rabalderet med Everton- Liverpool som helt sikkert blir en spennende kamp, men det store for meg er selvfølgelig Arsenal mot Manchester United. En ekstrem viktig kamp. Vi må bare fortsette å vinne kampene, vinner vi i dag er vi fortsatt Top of the league og det er jo ikke vanskeligere enn det 😉

Møtene mellom Arsenal og Manchester United bærer med seg mye historie. Som jeg elsket tiden da det var Keane vs Vieira. Det var tider! Som jeg savner Keane? Skulle så inderlig likt å sett han mot Costa. Han fortjener virkelig å få smake sin egen medisin snart og det jeg digget med Keane var at INGEN køddet med hans lag. Han tok igjen og satte standeren, slik liker jeg.

Vi har opplevd mange fine mål, glemmer feks aldri frisparket til Ronaldo i CL 2009! Den legendariske 8-2 kampen og spesielt Ashleys 2-0 mål?  Og selvfølgelig målet til Ryan Giggs i ’99, det blir jeg aldri lei av å se. Det er så mange å velge av, med det er nok mitt favorittmål gjennom tidene?

Det blir en tøff kamp, men jeg tipper det blir 4-1 til United. Hva tror du?

I helgen har jeg hatt besøk av mine to tantebarn og de er selvfølgelig også to røde djevler så de skal få oppleve stemningen blant oss andre supportere i dag. Blir nok stas!

COME ON UNITED!!!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

7 thoughts on “SUPER-SØNDAG

  1. Nei huff,dette vart ein fæl kamp.Det værste eg har sett.Eg slo av etter 19 minutt og sjekka resten av kampen på united.no
    Det låg i korta at Arsenal skulle vinna…men…
    Siste gongen eg slo av ein United-kamp var i 1993 da John Sheridan lagde mål på straffespark etter 75 minutt i ein kamp me måtte vinna,eg låg fortsatt i senga og deppa da Bruce satte inn 2-1 målet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top