New kit- women version

Da Manchester United og adidas lanserte sin nye drakt var det mange forskjellige meninger om damemodellen. Mange mente den var diskriminerende og syntes adidas hadde laget den altfor drøy…

Altså, seriøst? For det første, den er jo virkelig ikke så utringet og det er tross alt en damemodell- den er designet til våre kropper og vi er smalere rundt livet og har pupper. Og for det andre så er det vel bare å kjøpe herremodellen om man ikke vil ha utrigning?

Jeg er veldig smal rundt livet og mange drakter er veldig store på meh så jeg liker å kjøpe damemodellen når jeg har mulighet til det. 90% av draktene jeg har er herremodell så det er jo bare moro med litt forandring.

Jeg liker den ihvertfall! Herrerra ble førstemann ut i år, håper virkelig han får mye spilletid denne sesongen.

Be the difference

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

8 thoughts on “New kit- women version

  1. Vakkert. Herlig match av Darmian og Smalling i dag. Tre poeng smaker alltid godt 🙂

  2. Diskriminerende my ass. Blir svimmel! Drakta satt jo som et skudd på deg! Ser på å bestille en selv, men er så usikker på størrelse. Hvilken har du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top