Manchester United away shirt

Endelig! Jeg har lett i flere år etter denne drakten og de få jeg har funnet har vært i XL og veldig slitte. Så kom jeg over en nettside som selger de fortsatt så endelig har jeg min egen! Kan tro jeg er glad for det 🙂

Jeg digger stylen på denne drakten og passer perfekt nå som adidas igjen blir vår draktleverandør!

Det er en bortedrakt fra 1991 da min yndlingsspiller Ryan Giggs gjorde sin debut for Manchester United bare 17 år gammel. Det gjør jo drakten enda mer spesiell, det var også året vi endelig tok et trofe i Europa etter 23 lange år.

I LOVET IT!!! 😉

De har også fler retrodrakter der og jeg kommer garantert til å handle av de igjen! link til siden: http://retroshirthaven.com/collections/

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

8 thoughts on “Manchester United away shirt

  1. Hvilken str har du der?:)
    Er de så små i str, eller har du strammet til bak?
    Vil bestille jeg også, er vanligvis S, men det er small for damer.

  2. Kult, men er dette er “kopi” og ikke orginal adidas? Synes det ser ut som om din har to striper, ikke tre? Kul var den uansett 🙂 Blir moro å se de nye Adidas draktene neste år.

  3. Anonym: de er helt vanlige i str, litt mindre stretch , men jeg er smal på overkroppen så en Small passet perfekt. Om du har stor pupper blir den kanskje for liten.. Jeg er også s i damemodellene:) og ja, den er strammet inn for bildets skyld;)

  4. Hei
    Fine bilder og likte den drakten veldig godt
    Har du flere sider der du evt kan få tak i andre retro drakter siden United butikken i Bergen ikke selger noen av de eldre draktene
    Btw,hvor finner man deg om man vil diskutere fotball og spandere en øl på deg? (kun om du er singel så klart,vil ikke være respektløs)

  5. Svarte at du er så populær!!!!
    Alle Manchester United draktene er borte fra retroshirthaven siden nå. Out of stock.
    Så at du modelerer i de, har nok gjort at salget av de har skutt i været.. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top