Kicking a blue

Herregud for en helg!! Det var helt sinnsykt å stå på Old Trafford på Søndag å se United knuse City! Må være den beste kampen jeg har opplevd og stemninga før og under kampen var helt sykt, det kokte!

Jeg dro ned tidlig fredag sammen med NordicBet og det var helt fantastisk vær i Manchester. Skikkelig sommerstemning!

Hadde et par timer fri før det var innsjekk på hotellet så jeg tok trikken til Old Trafford for å hente ut noen billetter, kjøpte meg en kaffe og satt utenfor i sola og koste meg. 21 varmegrader var det og jeg kjente sola tok skikkelig. Følelsen jeg har inni meg når jeg befinner meg i Manchester og når jeg satt alene utenfor Old Trafford i mitt eget selskap uten stress og mas, bare nøt synet av verdens fineste stadion er nesten ubeskrivelg. En enorm lykkefølelse..


På kvelden dro vi ut å spiste på den sykeste resturanten, Australiasia. Det er den beste maten jeg noen gang har spist! Drinkene, maten, desserten og selskapet?en soleklar tier! Senere måtte jeg jo ta turen innom Circus, det er jo tradisjon tro det og hvor hyggelig er det ikke å komme inn der og høre at man har fått egen sang?! Det er klasse! 

Lørdag var det klart for supporterfest og det var en kjempemorsom dag hvor jeg møtte mange hyggelige folk. I løpet av dagen var det flere tippekonkurranser, alle fotballkampene ble vist på storskjerm, underholdning i pausene, live-musikk, fotballquiz med Dag Solheim og Thomas Myhre, det var utdeling av masse premier og hovedpremien var en tur til Las Vegas! Et vellykket arrangement og jeg håper de som kom koste seg like mye som jeg gjorde.

Etter eventet på Norwegian Blue dro jeg kjapt på hotellet og byttet om før vi skulle ut og spise.

Jeg hadde på forhånd blitt fortalt at dette var et sted mange kjente folk dro ut for å kose seg og for å få bord skal man la disse få være i fred. Og det skjønner jeg 100% og jeg er heller ikke noen stor fan av kjendiser, de er jo bare mennesker de også. Eneste personen i verden jeg blir starstrucked av som jeg har vært så heldig å møtt før er min Gud, Sir Alex Ferguson. Og hvem sitter rundt hjørnet på denne resturanten??? SIR ALEX FERGUSON!!!! 

Her skulle jeg bare ta meg en matbit liksom så sitter Gud like ved meg, Dennis Irwin ved sidebordet og Phil Neville på det andre! Unnskyld meg, men det ble en del toalettbesøk! hahaha! 

Ja, tenk- i denne stolen satt SAF 5 minutter tidligere 😀 hahaha

MEN!!!! Jeg fikk bilde med denne karen da og jeg var strålende fornøyd!!! Koselig var han og!

Danny Simpson er jo gammel Unitedgutt, men siden jeg kun tar selfies med legender så fikk heller andre et bilde med han;) Hyggelig fyr han også da, og brukte 3 timer på en øl. Der er vi forskjellige..

Etter middag ble det nattklubb og jeg var  i seng 05.00. Jeg kan love dere at det var LITT hardt å våkne til alarmen 07.00?? Men er det matchday så kan man ikke ligge å sove bort dagen!!! Det var bare å hive seg i dusjen, få i seg en kaffe baileys og ta taxi til Bishop for å komme i kampstemning.


Og for en stemning!!!! Jeg elsker Bishop og det er alltid god stemning, men på søndag var det enestående!!

VIP-billetter var stas, men jeg hadde jo aldri vært oppe der før så tror dere ikke jeg rota meg bort i gangene HVER gang jeg skulle på do eller til og fra plassene våre?? Haha, men det var verdens beste mennesker som jobbet der, de bare “lost again?” og jeg nikket så fulgte de meg tilbake der jeg hørte hjemme. Jeg er jo verdens verste til å huske nye plasser og når alt ser likt ut er det ikke lett!

Det var topp stemning med 3-retters før kamp og jeg var sikker på seier. 

Når 1-0 målet kom tenkte jeg bare “faen,faen, faen?.ikke igjen!!!” men endelig snur United og det var så ubeskrivelig deilig å knuse City!!!!!!!!!! Vi vinner fortjent og det er den sykeste stemningen på Old Trafford. Skal love dere det kokte og Citysupporterne viste seg fra sin sanne side ved å spytte på funksjonshemmede supportere, gjøre flybevegeler og synge om München-ulykken. Så sykt deilig å synge dem ned i støvla mens vi tar 3 poeng!!!!

Og treffsikkerheten til Balotelli er like ræva på Twitter som på banen? Er så deilig!

Ingen tvil om at Manchester er RØD!!!!!

Eneste som var blått i Manchester var leggene mine etter kampen? Altså, det heter ikke Trafford bruises uten grunn.. Blir godt å kunne STÅ på Streford End neste sesong 😀 haha 

Takk til https://www.nordicbet.com/no for tidenes tur!!!! 😀

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

4 thoughts on “Kicking a blue

  1. Topp blogg Ann Mari! Faan sååååå deilig seier, kicking a blue!!! Eneste du mangler er bildet av de flotte lampene på Bishop!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top