Manchester is RED

Overskriften sier det meste. Manchester United har alltid vært- og vil alltid være den største klubben i Manchester. Mange sier til meg at United bare har fans fra andre steder, men det er langt fra sannheten. De fleste i Manchester holder med United og gir en stor F i den andre lille klubben som har kjøpt seg til suksess. For hva er City uten pengene de har fått sprøytet inn i klubben? INGENTING.

Chelsea, Arsenal, Liverpool og City er de største klubbene vi møter hver sesong og som det er viktigst- og deiligst å ta poeng fra. Liverpool vil nok alltid være det laget jeg personlig liker å vinne over mest siden jeg hater det laget så intenst, men City puster dem godt i nakken. Det handler om mer enn 3 poeng i disse kampene, det handler om ære og å vise de andre hvor skapet står.


 

De siste sesongene har ikke vært en fryd å møte City akkurat. Den verste kampen er fortsatt 6-1 tapet. Fy faen så ydmykende. Men det har vært enorme gleder også. Owens overtidsmål sitter godt i minnet blant annet og brassen til Rooney er det fineste Premier League-målet noensinne. 

United har fem strake ligaseiere mens City har tapt tre av sine fem siste kamper. Endelig er United favoritter igjen og selv om disse kampene lever sitt eget liv og er umulig å forutse så har jeg en god følelse på seier faktisk. Og det er slik det skal være! Vi er United og vi skal gå til kamp med tro om å ta 3 poeng! Kommer med andre ord til å bli skuffa om det ikke blir seier.

Kampen ser jeg sammen med Nordicbet-gjengen og det blir både gøy og spennende! Jeg er jo ikke normalt skrudd sammen når det kommer til United, er det matchday blir alle bryterne skrudd på og her er det null filter. Jeg skal prøve å ikke skremme/drite meg selv ut! Haha! Kommer garantert ikke til å gå, tror til og med sjefen i Nordicbet (som er Chelsea-supporter) unner oss seier så jeg ikke skal bli så forbanna. Da går rullgardina ned og kan på forhånd melde om dårlig stemning.

Hvordan vi skal klare å slå City? Attack, attack, attack!! Spillerne MÅ ha lyst til å vinne og de må gå inn i kampen med selvtillit. Alt for mange ganger mot City har de sett livredde ut rett og slett, ikke turt å spille fremover, kløna til med unødvendige taklinger, røde kort og lite fremdrift. United MÅ angripe. Jeg gir en lang faen i ballposition!! Jeg har dratt til England for å se underholdene fotball. Play the United way!

Nå skal jeg dra ned til Norwegian Blue som holder supporterfest fra kl 12! Dette kommer til å bli sinnsykt gøy!! Er du i Manchester og ikke har meldt deg på enda så kan det gjøres på denne linken: https://fanzone.no/eventer/manchester-united-vs-manchester-city

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

5 thoughts on “Manchester is RED

  1. synes dine blogger var fine før! Nå skriver du mere dritt om andre enn positive ting om ditt eget lag! Hvorfor??? Sykt kjipt og lese:(

  2. Her var det mange grunnleggende feil og utrolig rare utsagn. “De fleste i Manchester gir f i…”.
    For en håpløs påstand. Nyt den “flotte” atmosfæren på OT.
    Dette var kanskje det mest feilskrevne innlegget jeg har lest noensinne.
    Men du holder tross alt med et slikt uinteressant lag.
    1,5 milliarder må da gi noen resultater, og de har heller ikke e-cup i år.

  3. Alltid kult å lese bloggen din! Magisk stemning på OT på søndag! Sinnsyk kul den nye Mata sangen. Ståpelsstemning på Bishop. Du så strålende ut som alltid og rumpa di var kanon i den olabuksa!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top