Oh, what a feeling!

Endelig! YES!! Vi tar tre poeng i en avgjørende kamp. Og det er så fortjent! United storspilte og dette må være det beste jeg har sett av United siden Fergie?!

For en herlig følelse og nå er det på tide å bli positiv igjen. Det var masse bra å ta med videre og nå er vi i gang! Det her er slik United skal spille og jeg sitter igjen med en helt fantastisk følelse. Og denne følelsen er det alt for lenge siden jeg har hatt, vi Unitedsupportere har ikke hatt det lett de siste to sesongene. Men det synes vel alle andre bare er fortjent siden vi har “vært så heldige” i lang tid?! Forferdelig har det nå uansett vært, men nå tror og håper jeg at det er over. Det er ikke vanskelige enn det her! At det har tatt så lang tid er bare utrolig frustrerende, men vi må se fremover. At United leker seg mot Tottenham, en kamp jeg trodde vi fort kunne tape er så deilig. Og sinnsykt viktig at Carrick er tilbake, jeg har sagt det mange ganger før, men han er våres mest undervurderte spiller. At han og spillerne spiller FREMOVER og endelig “the United way” var på tide!! Fellaini har sin beste kamp noen sinne og kapteinen vår noterer seg med scoring og sesongens beste feiring. Blir glad av slik!

På søndag er det nok en viktig kamp, det her blir kanskje den viktigste av dem alle denne sesongen og det er mot selveste Liverpool. Jeg elsker disse kampene og det er så mye mer enn 3 poeng i denne kampen. Vinner vi på søndag vil vi hekte dem av enda mer og 4.plassen ser trygg ut. Om vi deriomot taper blir det ekstremt vanskelig å kvalifisere oss til Champions Leauge. Og det er KRISE og det håper jeg spillerne våre virkelig føler og at de spiller slik de gjorde på søndag. For vi er på papiret et sterkere lag enn Liverpool. Jeg håper på lik seier som sist; 3-0 til United og cheerio Liverpool!

Siden dette er et av mine favorittoppgjør kommer det selvfølgelig et eget innlegg dedikert til nettopp den kampen senere!

Så deilig det er og endelig kunne se lyst på ting, jeg har våknet opp med god energi hver dag nå og det er takket være United. For så enkelt er det å gjøre meg glad! Gjør de det bra er jeg alltid glad og fornøyd. Det dumme er vel kanskje at humøret blir ikke så bra om vi er dårlige, lurer på hvordan jeg har vært de siste to årene?!?! Haha! Neida, vi gleder oss over det som er bra og krysser fingrene på at det fortsetter slik! 😀

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

5 thoughts on “Oh, what a feeling!

  1. På papiret sterkere enn Liverpool, In your dreams. Når man ser bort i fra kampen på søndag (alle lag har flaks eller en god dag av og til) har ikke Man United spillt så altfor bra i det siste (tap mot Swansea og Arsenal, i løpet av de siste fire kampene), Liverpool er derimot i veldig bra form, som pleier å være etter jul, og er vel det laget som har tatt flest poen etter boxing day i år også. Blir spennende kamp, men tror nok Liverpool blir for sterke for dere, og vinner 3-1. Men mest av alt får man håpe på en fair kamp, der spillet, og ikke dommeren er det som til slutt avgjør kampen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top