It’s not just 90 minutes – it’s a lifetime

Kom over denne linken og måtte bare dele det videre; http://www.an.no/nyheter/article7381262.ece -altså: for ei kjerring! Makan til bitter, uvitende dame! 

Heldigvis kom det et motsvar her- http://bodonu.no/godt-voksne-menn-kler-pa-seg-hva-faen-de-vil/ men jeg følte også for å si min mening og samtidig gi dere fotballgale menn litt støtte og ikke minst vise at alle ikke er helt tapt. Det er ikke rart vi damer blir sett på som det svake kjønn når dette stykket av ei kjerring fritt kan publisere slike innlegg og i tillegg er journalist?! Jeg vet at jeg er over gjennomsnittet fotballgal, mer enn de fleste mannfolk, men det man må forstå er at dette ikke bare er en hobby, det er en lidenskap og da blir jeg forbanna over å lese slike innlegg. For noen ekstra ivrige som meg selv så er det en levestil. Og kun de som liker fotball forstår akkurat dèt og vet hvordan det er, men på samme måte som mange damer MÅ se på Paradise Hotel (?) eller Sex og Singelliv hver tirsdag kl 21.00 så er vi bundet til laget vårt når de spiller kamp. Og dette er faktisk ikke noe å tulle med; ALDRI nekt typen/dama di å se kamp- uansett hvor bra du er som person så kommer du aldri til å vinne over laget til kjæresten din. Det virker som denne journalisten har blitt nedprioritert et par ganger av en eks-kjæreste. Man må da har forståelse for at alle har sine hobbyer- la nå menn ha på seg fotballdrakt om dem vil! Personlig elsker jeg følelsen av å ta på meg United-drakten min, jeg bærer den med stolthet og det mener jeg man skal gjøre uansett om man holder med United, Liverpool, Vålerenga eller Raufoss! Det er en del av identiteten vår og vi er en familie. Uansett hvor jeg er i verden så har jeg alltid med meg United-drakt og man møter alltid på supportere og knytter bekjentskap. Jeg synes oppriktig synd på de som ikke liker fotball, herregud så mye de går glipp av. 

Heldigvis er ikke alle tapt, det er mange oppegående, fornuftige damer som liker fotball! Særlig i Red Army – haha 😉 

På Lørdag er det endelig tid for årets supportercup på Snarøya! Dette blir veldig moro og jeg skal gjøre det jeg er best til; drikke øl å synge United-sanger! Håper på å se mange røde djevler der ute?? Red Army Oslo stiller uansett mannssterke og om vi ikke vinner turneringa, vinner vi i hvertfall supporterprisen 😉

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

5 thoughts on “It’s not just 90 minutes – it’s a lifetime

  1. Håpet du skulle snappe opp den fæle kommentaren til hu dama i Avisa Nordland. Vi var flere av oss som var rykende forbannet av å lese den. Takk, velformulert og gjennomtenkt respons på det røklet hu dama skreiv 😉 Gleder meg til lørdag!

  2. WOWm jeg ble helt sjokka over at det fortsatt finnes tragiske damer som hu fotballhatende dama der- og takk for at noen svarte på det. Nå er jeg langt over middels interesert i fotball selv (Ikke ManUtd da)- og jeg har så mye drakter at det er ikke morsomt en gang.. og verken jeg, eller noen av minne venner/familie (for det er det medsupportere er) skal være flaue over å gå i drakt.
    Hun får det til å høres ut som om folk som drar på deg en Rooney, Gerrard eller Lampard drakt tror de er en av de gutta- w00t? De tror jo ikke at de er dem, de hedrer dem.
    Nei, faen til dum kjærring.
    Flott at du tok det opp, så fikk jeg noe å måpe av/le av i dag også..
    Flott blogg btw 🙂 keep it up 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top