Seriemestere vs serieledere

I morgen gjester Arsenal Old Trafford. De har uten tvil hatt en god start på sesongen, men møter i morgen for første gang denne sesongen et topplag og forhåpentligvis god motstand. United har hatt en vanskelig start, med flere tøffe motstandere. Det, pluss så mange endringer i klubben har gjort at vi har hatt en mye dårligere start enn normalt. Mange er usikre og andre supportere og media elsker å fråtse i våres dårlige periode. Selvfølgelig er det lov å være usikker, ikke være enig med alt som blir gjort eller hva som har skjedd. Men slik er det, vi kan dessverre ikke forvente at en ny manager og trenerteam skal komme inn i en ny klubb og alt skal klaffe på første forsøk. De skal få tid, og nå ser det ut som en del har løsnet heldigvis. Jeg er ikke redd, det er fortsatt tidlig i sesongen, ved nyåret er det lettere å se hva utfallet kan bli, men vi alle vet at alt kan avgjøres i siste spilleminutt i vår. Og man trenger heller ikke mer enn middel fotballforståelse til å forstå at tabellen vil endre seg drastisk. Per dags dato er det kun to lag blant topp fem som kommer til å holde seg der, og det er Arsenal og Chelsea. 

Uansett, det blir en spennende kamp i morgen. Herregud som jeg gleder meg! 

Et av mine første United-minner er faktisk en kamp mot nettopp Arsenal. Jeg hadde spilt fotball en liten stund, Solskjær og Beckham var idolet, jeg var jo veldig ung, men likte å se Unitedkamper da jeg hadde muligheten. Det var semifinale i FA-cupen og Ryan Giggs scoret et av sine magiske mål og jeg ble målløs. Det var så bra, det var det beste jeg noen sinne hadde sett og etter det har det vært United all the way. Minner meg på at jeg burde ramme inn den bortedrakta fra den sesongen på veggen.. Siden den dagen har det vært Ryan Giggs som har vært helten! Ingen kommer til å oppnå en slik karriere han har hatt, utrolig. 

Giggs will tear you apart, again..

Det har vært en rolig helg for meg, hadde egentlig tenkt meg ut en tur, men det var så mange som ikke skulle ut så da ble det heller rolig. Jeg har lest ferdig Frelseren av Jo Nesbø, sett Premier League, kost meg (oss) med ost, kjeks og vin og til slutt sett en film. Koselig Lørdag det! Nå blir det straks natta, opp tidlig i morgen. Tidlig kamp i morgen så da blir det tidlig ned på Brighton for å smøre sangstemmen med øl 😉

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

4 thoughts on “Seriemestere vs serieledere

  1. Ja en må regne med litt forandringer når det kommer ett nytt trener team inn og att de som hater Man Utd gleder seg over det er bare noe vi må regne med men vi kommer sterkere tilbake for det gjør vi alltid. Å kampen i dag bli veldig spennende å tror jeg håper vi vinner den kampen 🙂 Husker den kampen hvor vi vant 8-2 det var litt av en kamp da var det stemming da og fint og være der å få med seg live 🙂 Ha en god kamp i dag 🙂 MAN UTD 4 EVER

  2. Så har ikke møtt god motstand før i år. Tør jeg minne om at Liverpool slo United før i sesongen, en fullt fortjent seier, og at både Suarez og Sturridge har scoret flere mål enn noen Unitedspiller hittil i år. Selvfølgelig vil et nytt trenerteam føre med seg endringer, litt mindre dommerhjelp, og kanskje litt motgang i starten. United har absolutt ikke noe dårig lag i år heller, men kommer nok ikke til å vinne PL i år, noe som kan være vanskelig for Unitedsupportere å innse, siden de er så bortsjemt med ligagull. Tror pool kommer foran united på tabellen i år, men tror ikke på ligagull, noe ingen Liverpoolsuportere tror, eller forventer.

  3. Det finnes bare to typer fotballfans. Enten er du Unitedfan eller ABU(Anyone But United). Liverpoolfans driter i om de vinner serien så lenge Man.Utd ikke gjør det. Blir dritspennende i ettermiddag. Tipper RvP avgjør på overtid. Ha en fantastisk søndag Ann Mari 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top