Could be worse








For en helg! Det var så utrolig deilig og endelig være tilbake i Manchester 🙂 Eneste negative er at jeg merker at kroppen er blitt 25 år og partylivet må trappes en smule ned. Lørdag sovna jeg litt over seks og sov i fjorten timer. Det er nesten flaut det, men så hadde jeg gitt jernet sia klokka ni på mårran- det skal sies 😉 Kosa meg uansett jeg, vi vant 2-0, men jeg var ikke helt fornøyd. Mot Crystal Palace er ikke det bra nok synes jeg, United må begynne å score på sjansene sine, får nesten hjerteinfarkt av alt sjansesløseri. Men i går var det andre boller, United storspilte til tider og det var sykt godt å se! Herlige mål, unødvendig med to baklengs, men det viktigste er at vi vant en solid seier. Elsker at Champions League er i gang igjen! Nå gleder jeg meg bare til kampen på søndag. City er langt fra en lett match, men spiller vi slik som i går tar vi de lett. 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

8 thoughts on “Could be worse

  1. Haha, det første bildet, det med “Could be worse, could be scouse”- t-skjorta dukka akkurat opp på “The True Red Devils”-siden på Facebook 😀

  2. Enig med deg at Man Utd må begynne å score på sjangsene sine nå har vært noen helt utrolig bommer nå spesielt van Persie i CL på tirsdag men det løser seg i helga mot shitty 🙂 Må si det var djevelsk moro å få moro å få med seg en CL og det burde du prøve hvist du ikke har vært på det før er noe spesielt med kvelds kamper og CL kamper 🙂 Må si du er ei djevelsk vakker dame å det var moro å se deg deg live og ikke bare på bilder angrer bare på att jeg ikke spanderte en øl på deg gitt 🙂 Ha en god kveld som den Man Utd supporteren du er AMO å så gleder vi oss til helga når vi skal knuse shitty :))))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top