Bel21ve

Velkommen Fellaini! Mange er nok skuffet etter overgangsvinduet, men jeg er godt fornøyd med kjøpet. For meg var det to viktige faktorer jeg ville ha oppfylt; få Rooney til å bli og få inn en ny midtbanespiller. Fellaini kommer garantert til å bli enda bedre i United og jeg gleder meg til å se han i rød drakt. På hjemmedebuten hans står jeg nemlig på Old Trafford og feirer bursdagen min med forhåpentligvis en deilig seier.

Og beklager dårlig blogging, hatt mye å gjøre og attpåtil har det skjedd noe med macen og bildene mine- skriver mer om det senere.

In Moyes we trust! 🙂

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “Bel21ve

  1. No har me me fått inn ein spelar med Phil Lynott hedna og det kan jo ha sine klare fordelar på corner osv..Lynott var forøvrig frontfigur i det legendariske rocke bandet thin Lizzy og ein kjent Man United -tilhengjar.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top