Nytt tilskudd i samlingen

Endelig kom den nye hjemmedrakten i posten! Første drakt for sesongen ble nummer 16. En av tidenes mest undervurderte United-spiller, Carrick. Hadde det ikke vært for at Van Persie kom til oss i fjor og var vantastisk så hadde han blitt kåret til årets spiller. Det var hans beste sesong hittil og et par forsterkninger på midten som er stabile så er jeg ikke i tvil at trofeene kommer neste år også.

Og har ikke jeg verdens fineste mobil?! Jo, det har jeg 🙂

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

6 thoughts on “Nytt tilskudd i samlingen

  1. Er veldig fin den nye drakt 🙂 enig med deg att Carrick har vært undervurdert han gjør veldig mye bra på midten der ,men forsterkninger trengs det blir spennende å se hvike spiller vi får tak i 🙂 Ja du har verdens fineste mobil for du er jo å verdens fineste Man Utd supporter og da 🙂 Gleder meg til sesong start men først er det jo trenings kamper blir spennende å se dem å:) Ha en fin kveld AMO 😀

  2. Personlig syns jeg at rafael er en enda mer undervurdert spiller, hadde en helt fantastisk sesong i fjor, hvor han gikk opp ganske mange hakk fra tidligere sesonger. Elsker den nye drakta, gleder meg til bortedrakta også blir sluppet, den er ganske greit fin den også 😀
    Hvor fikk du tak i sånt deksel? Har lyst på sånn sjæl hehe!
    GGMU <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top