Guard of honour

Selv om ligaen er avgjort så gleder jeg meg veldig til dagens kamp, det er en storkamp uansett. Arsenal skal stå æresvakt og det er jo bare helt herlig. Og ikke minst så returnerer Robin van Persie til Emirates som en champion. Han kommer til å få mye tyn fra supporterne noe jeg synes er helt latterlig, fotball er jobben hans og hvem vil ikke oppnå mest mulig? Arsenal er ikke en bra nok klubb per dags dato til å kjempe om ligagull eller oppnå suksess i Europa så for å faktisk oppnå det i karrieren sin så måtte han videre, Premier League er verdens beste liga og Manchester United verdens beste lag så at han valgte oss er forståelig. Dere supportere bør heller være takknemmelige for det han ga dere den tiden han var der, en spiller som han kan ikke bli i en slik klubb for lenge å stagnere. Han viser respekt til klubben, Wenger og dere supportere- det burde gå begge veier. 

Drakta er på og jeg er klar til kamp! Jeg har ikke vært helt i form i helgen så fridagene har gått bort til mye soving og å lese bøker. Det trengte jeg virkelig, etter feiringa av gullet fikk jeg halsbetennelse og feber så hvile var på sin plass. Formen var bedre i går så da ble det middag med samboeren og litt godt drikke. Dro ut en liten tur, men for en gangs skyld eide jeg begrensinger å dro hjem tidlig. Våknet i fin form i dag, gått lang tur med Minnie, spist en god frokost med masse sunn drikke og ladet opp med klassikeren Arsenal-Manchester United fra 04/05-sesongen. Husker den kampen godt, fikk så kjeft av mamma og pappa fordi jeg bråkte så mye i stua, var en sen midtukekamp og alle skulle tidlig opp på jobb og skole, United lå under og da fløy ting veggimellom. Men vi vant kampen til slutt, sjelden en kjedelig kamp mellom disse to lagene. Satser på at det blir en underholdene kamp i dag også, og at RvP starter kampen. 

CHAMP20NS

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

6 thoughts on “Guard of honour

  1. pshhh… han stakk fra arsenal etter 1 god sesong, please.. unner han ingenting.. greit om han hadde dratt til spania eller tyskland, men når han stikker til United så tåler jeg han ikke..

  2. Det er så herlig å se at en av mine favoritt modeller er manchester united supporter, leser din bloggstadig vekk og du er bare utrolig digg og vi satser på en stor stor kamp idag:)
    Gratulerer så mye med serimesterskapet til oss begge 🙂 ggmu<3

  3. Det blir morsomt å se den kampen,pleier å være bra kamper det 🙂 Og nå gleder jeg meg for jeg skal over å se siste hjemekampen for sesongen det blir kjempe morro 🙂 Du har erta på deg dessa liveerpool sutregjengen såg en skreiv om deg her om dagen på tv2 sia enda dy ikke hadde kommentert på den sia,måtte bare le jeg 🙂 bra du erter dem :))) Ha en god kamp i dag :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top