Ellevilt

Den følelsen jeg hadde når disse to bildene under her ble tatt har jeg i dag også. I kveld er det STORKAMP og jeg har gledet meg så lenge. Dette blir en festaften. La oss bare håpe det ikke ender som den kvelden under her viser. 28. mai 2011, da var det finale i CL, Barcelona var motstanderne og vi tapte dessverre fortjent og jeg satte personlig rekord i antall øl fortært. 

Men jeg er forsiktig optimist fremfor kampen, alt kan skje og alt er mulig! Tør ikke helt gjette resultat, men ganske så sikker på at det blir mål fra begge lag. In Fergie we trust.

Guuuuuud, wææææ, jaaaaaaaa, åååååh jeg GLEDER MEG SÅ!!!!! Høres ut som en liten unge nå, men det her er nå den lille lidenskapen jeg har i livet mitt så la meg ha den 😉

Er vi klare til kamp??????????

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

7 thoughts on “Ellevilt

  1. Håper på en god borte kamp av Man Utd i kveld 🙂 Ha en god kamp du og,å kos deg med noen øl 🙂 Man Utd 4 ever

  2. Utrolig bra blogg, leser den så og su daglig, og en av Norges dessidert fineste damer. For mange virker du som en vakker, reflektert og oppegående dame, kan ikke finne mye negativt, om du enda ikke var Unitedfan. Selvfølgelig er det bare et lag i englend å holde med, dersom du ikke bare er en medgangssupporter da, og det er selvfølgelig Liverpool. YNWA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top