Sliteseier

I dag har jeg sett på fotball og samlet krefter. Formen er allerede mye bedre og det er godt, bare slappet av med kamper, en film, god mat og null alkohol. På tide det og! Herlig med Unitedseier, det er slike kamper det blir gull av! Det er ikke realistisk å forvente å vinne alle kampene som kommer, vi vil gi bort poeng, men det er så utrolig viktig å kjempe til siste slutt, gi en hederlig innsats! Og det gjorde United i dag. Slikt blir man belønnet for. Jeg tør ikke snakke om gull enda, jeg har tatt seieren på forskudd før og det skal jeg aldri gjøre igjen, men dette lover veldig, veldig bra. Jeg har også en god følelse inni meg og jeg tror og håper vi står igjen i Mai med gullpokalen. Manchester er rødt og ved å spille god fotball skal vi klare dette i år! Men som sagt- ingenting er avgjort. Jeg håper bare vi har en dose flaks denne gangen, for fotball handler også om flaks. I fjor hadde vi uflaks, haugevis av skader som selvfølgelig ble avgjørende. Nå ser det veldig lyst ut og vi krysser fingrene for at det fortsetter. Og Real gikk på et tap i kveld med et selvmål av selveste CR, det virker som det er mye intriger internt i laget der nå og det gjenspeiles naturligvis på banen. Har sommerfugler i magen allerede til CL kampen. Jeg tror vi kan ha en sjanse så lenge vingene våre kommer i bedre form, og vinner vi mot Real, da vinner vi mot resten også. Blir helt gira når jeg tenker på det og skriver faktisk, må gi meg nå.

Nå nærmer det seg sengetid for meg. I morgen skal jeg sove så lenge jeg vil, jeg skal trene og selvfølgelig se litt fotball. Viktig kamp i morgen og til og med jeg heier på Liverpool i morgen. Så til dere som klikker i vinkel hver gang jeg skriver noe om Liverpool; jeg unner dere en seier i morgen. I morgen vil jeg se det dere skryter at laget deres har, jeg vil se dere kjempe om poeng slik United gjorde i dag. Gjør de det kan det bli en riktig så bra og underholdene kamp. Selv om det strider mot det jeg innerst inne står for så ser jeg helst at 3 poeng bli med scouserne hjem i morgen- seriegull er tross alt viktigst! 🙂

Bilde av meg hjemme hver kveld. JA- i Oslo har vi fortsatt juletre! Fordi det er så utrolig koselig for det første, pluss at vi ikke helt har funnet den beste løsningen på å få det ut av leiligheten. Tenkte å ta det ut når det ble tomt for barnåler, men det virker som det reproduseres med det- det tar aldri slutt. Så vi koser oss med levende lys og juletre så lenge det varer, snart er det fastelaven også så vi har en plan om å få oss fastelavenstre! 🙂

Jeg er jo hjemme på Toten nå hos foreldrene mine så jeg har sittet å sett på gamle bilder. Jeg hadde en fin barndom så det er jo bare koselige minner, men HERREGUD for en sveis jeg hadde. Tusen takk mamma for at du gjorde ditt ytterste for at jeg ikke skulle få noen venner! Hahaha….. Blir litt varm i trøya når jeg ser igjennom bildene for utrolig hva man hadde på seg og hvordan man så ut. Trøster meg med at de fleste har det slik? Nederste bildet til høyre er meg og tanteungen min Martin. Jeg var verdens stolteste da han ble født, og det er jeg fortsatt. Verdens beste, flinke, veslevoksne og høflige gutt har han vokst opp til og blitt! Og Leander også selvfølgelig, kuleste gutten i gata. Håper på å få se de i morgen 🙂


Ja…. Young and innocent!

Og til slutt noen bilder av meg og samboeren min. Noen har lurt på hvem jeg bor med her i storbyen og det er min aller beste Mari, det. Vi ble kjent da vi begynte i samme klasse på ungdomsskolen og etter at begge fikk gitt litt av sine bedre egenskaper til hverandre så har det vært vi to. Vi har gått på skole sammen, sparket fotball sammen, jobbet sammen, reist på ferier sammen og nå bor vi sammen og har det fryktelig koselig. Nærmeste jeg kommer et bra forhold i hvertfall! haha 😉

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

5 thoughts on “Sliteseier

  1. Det var virkelig en slite seier i går, men vi klart og få 3 viktige poeng 🙂 enig med det skriver om liverpool,får håpe de klare og yte litt motstand nå i dag og heie på sitt eget lag for engangs skyld,å bare surve som de pleier.. Har alltid vært ei søt,pen og morrsom dame du ser jeg på bildene dine 🙂 Bra formen din blir bedre hjelper med Man Utd seier 🙂

  2. Du er ikke bare pen, men du er KUL og! Også har du kul stil! kan du ike poste flere outfits?? <3

  3. Hei Ann Mari,
    Du er så kul, tror du er den mest ihugga røde djeveljenta i Norge 🙂
    Skal du se CL kampen på onsdag? Vært råkult å samlet mange røde djevler på en uteplass, hva sier du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top