We´ll never die

Hjemme igjen fra Manchester! Og det er et aldri så lite under at jeg er her. Denne helga har vært hard for å si det sånn. Herregud. Startet turen med å ha det supertravelt, kom oss til Frankfurt og trodde vi hadde god tid. Hadde jo ikke det, så vi mista flyet vårt videre til Manchester! Gutta hadde (uten å nevne det til meg)  utnevnt meg som reiseleder (!!). Og da sier det seg selv at ting går til helvete. Så da ble det nesten seks timer ekstra tid på flyplassen, og hva gjør man da? Jo, da sitter man i baren. Flyet vårt gikk litt før fem og da var vi i relativ grei form for å si det mildt. Vi møtte en gjeng med nordmenn ved gaten så da ble det jo tidenes morsomste flytur. Jeg har ledd konstant i to dager jeg for det har vært noe hele tiden!! 

Jeg elsker Manchester. Det er der jeg skulle bodd! Skal ikke se bortifra at jeg en gang flytter over dammen og blir der. Bishop og Old Trafford annenhver helg hadde fader meg vært livet! Er jo så godstemning der, alle er superhyggelige og vi er en slags familie. Vi så selvfølgelig City kampen og det ble en vond og dårlig følelse i kroppen når de vant over Newcastle. Det ser fryktelig mørkt ut nå dessverre. Tar dem gullet blir det en trist dag for fotballen. Det var kanskje ikke den beste stemningen, men herregud, vi hadde det moro og gledet oss til kamp! Og United vant en hel grei kamp. Det viktigste var at vi var der og støttet laget, sang og heiet. Og det takket SAF oss for etter kampen. 

Kunne ha skrevet masse, men er så sliten og trett at halve hadde vært nok. Var så utrolig godt å komme hjem i stad. Kroppen er heeeeeelt kjørt. Nå blir det natta og opp til tannlegetime i morgen. Iiiiiik. Vært en hard, men morsom helg! 😉

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

3 thoughts on “We´ll never die

  1. Heihei! Jeg lurer litt på om du kan skrive et innlegg om hvordan man kan bli modell? Jeg har veldig lyst til å bli sånn modell som deg, liksom sånn som er med i FHM og allt sånn. Men jeg har ikke så veldig store pupper, men ellers har jeg kroppen. Har vel bitte litt mindre pupper enn deg bare. Jeg blir da 18 i August og er snart myndig. Hadde vært kjempe snilt om du ville skrive et sånn innlegg! Takk på forhånd! 😀

  2. Enig med deg att Manchester er hærlig by:) Hade vært drømmen det og kunne bod der og sett Man Utd annen hver helg + champions league kamper i mitt uka:) Blir nok tøfft å ta gullet nå men vi må ha trua til det siste har skjed mirakler før:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top