Drømmenes teater.. Herregud for en fantastisk helg jeg har hatt

Ja, hvor skal jeg begynne?

Dette har vært en av de beste dagene i mitt liv. Minne for livet! Ikke bare skulle jeg få se yndlingslaget mitt spille for første gang, det var og tidenes gjeng som dro sammen. Det gjorde at turen ble uforglemmelig! 

Fredag dro vi kl fire på natten så jeg hadde døgnet. Alle var ved godt mot og nesten alle startet med øl kl 04.01.. Jeg var faktisk ikke en av dem! Jeg var den tregeste tror jeg, da vi kom til Manchester og sjekket inn på hotellet var alle megaklare til å dra ut på pub (klokka var ikke tolv engang), jeg blir helt fjern uten nok søvn så jeg skrudde på varmen på airconditionet på fullt og la meg med boblejakke og sko på for en liten formiddagslur…våknet to timer senere, klar for fest. Tok en taxi ned til sentrum på verdens minste pub der alle var samlet og da ble det en god del øl. Tok det faktisk ganske så rolig siden jeg ikke ville å risikere å være sliten dagen etter, da vi skulle på puben kl 10.00, men jeg skal love dere at det er underholdning med fulle folk!

Lørdag og dagen var endelig kommet. Det er ikke ofte jeg er lys våken grytidlig, men da var jeg det! Hele gjengen hadde planlagt at vi skulle på Bishop før kampen, det er den beste Unitedpuben med egen forsanger. Tok heeeeelt av, det var så sykt moro! Det var stappfullt med folk og alle sang av full hals med på suportersangene. Kan si vi var klare til kamp!!






Når jeg kom på Old Trafford å så ut over stadioen…. helt ubeskrivelig! Og når spillerne kom ut…. det går ikke ann å forklare følelsen, jeg var så glad. Fikk frysninger over hele kroppen. Det var så bra stemning…


Og jeg trodde jeg aldri skulle få se Paul Scholes spille eller score…..og han scorer det første målet! Herregud det tok helt av. Jeg ble løftet opp og jubelen sto i taket for å si det sånn. Vant 3-0 og alle var rimelig klare for å feire seieren videre på Bishop. 

Mr. forsanger og AM 😉



Etter vi hadde vært der en stund dro vi tilbake til hotellet og ordnet oss kajpt før vi stakk ut igjen på en resturant for å spise litt. Jeg var jo den eneste jenta som var med og gjengen skulle på Long Legs. Og jeg skulle bli med!! Ikke snakk om at jeg ikke er en del av gjengen, haha… Long Legs er da en strippeklubb i Manchester og tror dere ikke at Olsen fikk lapdance vedlagsfritt og greier. Hahaha, for en kveld. Jeg tok ingen bilder der og det tror jeg var like greit 😉 

Søndag våknet jeg og var relativ sliten siden gårsdagen tok litt vel av. Men man kaster jo ikke bort dagen med å ligge å dra seg så jeg ordnet meg og vi tok turen til Old Trafford igjen, nå for å handle på megastoren der, skal vise dere hva jeg kjøpte i morgen. Så ble det “frokost” kl fem og påfølgende øl. Og tror dere ikke at det ble fest igjen. Gud så moro det var, da også.. hehehe, vi er seriøst tidenes gjeng. Det var også med to jenter til; Mina og Maren og de ville også på Long Legs så planen var at vi skulle ta turen dit igjen, men etter å ha byttet om så fant vi ut at det var stengt der. Så vi dro på en karaokeklubb og hadde det sykt moro. Vi fikk våres eget rom der vi kunne feste så mye vi ville uforstyrret. Haha, jeg er glad i å entertaine, men sangstemme skal jeg ikke skryte på meg og ha!!!



Etter å ha sunget oss hese og danse oss slitne skulle vi ta en nattbit på mc´ern og hvem møter vi der? Søskenbarnet til Wellbeck!!! Og han var atpåtil Citysuporter-stakkars han…haha, men han var superhyggelig selv om vi lynsja han ned med synging og mobbing.

Kunne ha skrevet mye mer og har masse bilder, men avslutter her nå. En sykt morsom og ikke minst minnerik kveld!!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “Drømmenes teater.. Herregud for en fantastisk helg jeg har hatt

  1. høres ut som en flott tur du har hatt,er fint på old trafford og i manchester:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top