Helg, øl og fotball.

I dag etter jobb hadde jeg årets første treningsøkt. Gikk greit det, men gått så ned i styrke.. Det skal jeg gjøre noe med! Etter trening ble det mat og for en halvtime siden ringte pappa meg og vekte meg. Jeg har altså sovnet på sofaen… Husker ikke å ha sovnet, men er jeg trett nok sovner jeg uansett hvor enn jeg er. Tar på å kombinere jobb og trening;)

Nå blir det dusj, hårkur og ansiktskur og en runde med bodylotion før det blir koseklær og film før jeg igjen legger meg.

Blir nok en herlig helg dette her, pappa henter Minnie i morgen tidlig før jeg drar på jobb så hun slipper å være alene i morgen. Etter jobb blir det et par runder med øl og deretter en tur ut. Søndag er det jo duket for storkamp!! Oi oi oi som jeg gleder meg! Ikke at United møter ett topplag akkurat, men Manchester United mot Liverpool er uansett stas å se, alltid like deilig å slå dem. (If you all hate scoursers clap your hands…..) 😉 Er så herlig vettu.. Vi fikk jo tidenes “gavepakke” når Chelsea, Arsenal, Tottenham og City ga fra seg poeng. Toppen av kransekaka var jo at Liverpool tapte! Jeg og Mari ga hverandre tur til Old Trafford i julegave til hverandre. Må jo dit denne sesongen når vi helt klart kommer til å vinne serien!! 🙂

God helg fra meg og Minnie 🙂

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

8 thoughts on “Helg, øl og fotball.

  1. Fuck Manchester Boring BareFlakseMål United!
    Håper du er enig.
    🙂

  2. Var over å så kampen! Deilig å sende Steven Gerrard i garderoben med rødt!
    (Steve Gerrard, Gerrard,
    He kisses the badge on his chest,
    Then puts in a transfer request,
    Steve Gerrard, Gerrard…)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top