Farvel Rooney..?!

Det er jævlig kjedelig å lese og høre om alt styret rundt Rooney nå. Har i det siste ikke giddet å brukt energi på å tenke på det, at det sikkert bare er media som finner på ting og blåser bagateller opp til store overskrifter…. Vel, i dag ble det bekreftet; Wayne Rooney vil forlate Manchester United. (!?) Jeg ble helt…..Paff! En vond klump i halsen og magen, skjønner det liksom ikke. Han vil forlate verdens beste klubb? Og man kan jo spørre seg hvorfor…. Penger, press/overtalelese fra manager, innblandelse fra klubben med privatlivet….? Det har helt klart skejdd noe som ennå ikke har kommet ut. Uansett, han har sagt han vil vekk. Sir Alex har jo selv gått ut nå og bekreftet det, og sagt en del detaljer rundt det også… Når han gjør det virker det for meg at det er ganske bestemt, selv om han sier United vil ofre mye for å forlenge kontrakten.

Og det er det som irriterer meg er at United i stor forskjell til andre lag virkelig har et LAG. Det er en grunn for at jeg er stolt Unitedsuporter, jeg er stolt av laget og spillerne. VI har en lagfølelse og spirit andre klubber bare kan drømme om! Og Rooney har vært United, (ja, selv om han kom fra Everton….) han har elsket og kjempet med og for laget sitt. Og United har gjort så utrolig mye for han! Han har sagt han elsker å spille for verdens beste lag, at han trives og han vil være hos oss for evig. Og det er slike spillere United er kjent for. Og de har blitt legender! Rooney kunne ha blitt det.

Og jeg vil ikke engang tenke tanken om at han går til City. Da blir han hatet. Jeg mister all respekt da ihvertfall, det er et skikkelig svik fra hans side. Takk for det du har gjort, men jeg unner han ingenting om han gjør noe slikt.. Rooney burde være ekstremt ydmyk nå og tenke på hva United og Sir Alex har gjort for han, og tenke lenger enn sin egen nese. Det siste har han jo bevist flere ganger at han ikke kan.

Ingenting er avgjort ennå, og jeg har vanskligheter til å si og skrive stygge ting om Rooney. Han har vært fantastisk for laget og jeg har sett opp til han, han er en av de beste spillerne jeg har sett. Bært navnet hans på ryggen min, og opplevd så mange gode ting at jeg rett og slett bare må vente til alt er avgjort. Han må jo faktisk tenke på fremtiden selv om store penger lokker nå, hva vil han bli husket for? Jeg er villig til å gi han en sjanse til ihvertfall som den evige optimisten jeg er! Om han unnskylder seg og får ordnet opp er det faktisk sjans at det kan ende godt…

Vi får se det positive ut av det hele, han har gjort masse for United. Denne sesongen har han ikke gjort stort, om han virkelig ikke vil være her- ut med han. Ingen spillere er større enn klubben, og vi har mange lovende gutter.

Hva mener dere? Tror dere han kommer til og dra? Vil han i det hele tatt ta på seg drakta igjen og spille noe mer for oss? Mange spørsmål her, ingen Unitedsuportere liker dette…..

I’ll keep the red flag flying high!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

10 thoughts on “Farvel Rooney..?!

  1. Du er bra dame Ann Mari!! Digger deg, siden jeg begynte å lese bloggen din så har du vokst i mine øyne. Det er så lett for oss jenter å dømme pene jenter som deg som lykkes i modellkarrieren, men deg er det vanskelig å mislike for du beviser gjennom denne bloggen at du ikke er tett i pappen! At du har personlighet og sunne verdier! Rock on girl <3

  2. Utrolig bra skrevet, og jeg er så enig. Vi får bare leve i håpet at han snur og tar til fornuft. For vi trenger han virkelig framover. Ellers så bør vi helt klart satse på Macheda, eller hva mener du?

  3. Fotball er som tomflasker, mange, irriterende og over alt uten grunn, hehe … Kom deg over på bilsport frøken 😉 Det er der adrenalinet ligger :))

  4. John Inge: Tror nok han drar, selv om det blir veldig synd… Macheda kommer til å bli veldig god tror jeg! Men alt for ung og uerfaren nå desverre, og det er for lite med Nani og Berbatov også. De klarer ikke “dra lasset”… Trenger en sterk og erfaren spiss…..Og en på midten!

  5. Damn! Du brenner skikkelig for dette! Og for noen herlige bilder også haha 😀 God søndag videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top